Service och felanmälan
Vem ska jag ringa om vad?

Om något behöver lagas eller fixas är det vår vicevärd du ska kontakta, bäst via mejl eller telefon. Om något akut inträffar under kontorstid kontaktas i första hand vicevärden, i andra hand görs felanmälan till HSB.

Vicevärd. Jan Gillblad, 08-554 226 16, jan.gillblad@hsb.se

Vår vicevärd når du bäst via mejl eller telefon. Han kan hjälpa dig med det mesta som rör fastigheten. Det finns också möjlighet att träffa honom när han är på plats i styrelserummet i port 18. Under 2018 kommer han finnas på plats klockan 17-18 den 22/1, 19/2, 19/3, 23/4, 21/5, 18/6, 20/8, 24/9, 22/10, 19/11 och 17/12.

 

Akuta ärenden, vardagar kl 8-16. HSB felanmälan, 554 226 26, fastighetsservice03.felanmalan@hsb.se

Om du inte får tag på vicevärd och måste ha hjälp omgående, felanmäl till HSB.

 

Akuta ärenden, utanför kontorstid. Gert Jonsson Fastighetsjouren AB, 551 512 55.

OBS! Använd bara när det är riktigt bråttom, till exempel sprutande vattenläckor.

 

Styrelse brf Viksäng Strand. Får du inte tag på den du ska eller vill informera styrelsen? Deras kontaktuppgifter hittar du under fliken Om föreningen > Styrelsen.

 

Övriga servicekontakter

Fastighetsskötsel: HSB service, 08 554 226 00

HSB:s kundtjänst: info.sodertalje@hsb.se

HSB Portalen kan du som HSB-medlem logga in på din egen sida för att se uppgifter om din bostad, dina ärenden hos HSB, din bostadsekonomi och så vidare. Inloggningsuppgifter får du från HSB. HSB Support: 010 442 55 00